tisdag 12 maj 2009

En skön eftermiddag/kväll

När dagens jobb äntligen var över träffade jag KP över en stor smoothy på Café Java..min mango-ingefärs-smoothy var gul (orange) & ganska god, men lite sådär "slemmig" som mango(saft) ofta tenderara att vara :)

Sen gick vi en sväng till Gants "ystis", i hopp om fynd! Det var trångt, varmt, en massa folk & klädhögar överallt..vi provade en del stuff och sist och slutligen köpte jag en rosa topp & en huppare med korta ärmar > riktigt najs!
Den stora besvikelsen var dock en tröja från herrsidan, som var tänkt som födispresent till M..den var vit & fin & skulle säkert har ha varit rätt storlek, men tyvärr (som tur?) märkte vi att den hade en typ av produktionsfel, så fick stanna kvar i butiken.

Dagens duktigaste var att jag efter att jag kom hem orkade dra iväg mig på en lenkki. Inte så lång, men iaf > skönt :D

2 kommentarer:

  1. Bra att du hittar program för dina lediga dagar :)

    SvaraRadera
  2. Följer med er färd.Sköt bra om alla
    småsår!hälsar Ruth

    SvaraRadera