fredag 8 maj 2009

Ledig

Jag har för ovanlighetens skull en helt ledig dag > wow! Det känns mycket ovant, igna egentliga måsten, inget som pockar på i bakhuvudet & egentligen borde göras. Detta tack vare att skattedeklarationen skickades in i onsdags, onsdagens NE-tent gick bra & jag just kunde hämta ut mitt RN-betyg IRL!!
Dagen har börjat på bästa sätt: morgonlenk i solen & brunch med en god vän, på en solig balkong :) Det är livet, när det ter sig som bäst!
Nu har jag dock kommit till en punkt, då alla andra jobbar, eller dyl & jag vill att alla skall vara lediga & umgås med mig ;) Tråkigt! Heh..aldrig är man nöjd!
Anyways, jag har bestämt mig för att inte tänka negativt! Snarare göra det bästa av situationen! Orkar inte gå hem, för då måste man vara inne (balkongcravings!!!) & dessutom gärna städa..Så tror helt enkelt jag får ta fram den intellektuella tänkarsjälen (que?) i mig & sätta mig på ett café i solen, med en god bok. Inte så illa det heller :)
Hoppas ni har det bra & njuter av dagen!
Och in case nu nån är sälskapssjuk i Åbo, så sku jag bli superglad för ett extempore samtal ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar