lördag 16 maj 2009

Fredagspartaj


Efter lite passligt såsande med kläder, smink & bussar mötte jag upp två av tejjerna från mitt jobb, för att fortsätta till venyn för jobbfesten (firmafesten?)!
Väl där åkte vi upp till takvåningen, där kvällen inleddes på en solig takterass, med några kalla cider, en otrolig utsikt över havet & härligt tjejjsnack (bl.a. har jag i klackar förevisat några aerobic moves ;)

Småningom var det ändå dags att dra sig ner till restaurangen & middagen. Middagen var riktigt lyckad: maten god (omän serverad i skamligt små portioner), drickan tillräcklig, sälskapet toppen (vi satt alla "oikkarin" i samma bord & kändes kul att man så småningom har lärt känna varandra lite bättre!) & underhållningen lyckad (en riktigt duktig acapella-grupp) :)

Under resten av kvällen spelade ett band & underhöll en dj, baren var öppen..vi dansade, drack, njöt av nattmaten (som var lysande tacostuff..) & photoshootade i den sjukande solen :) Jag provade röka en tobak bara för att jag för engångsskull inte hade något att förlora ;) men tyckte som tur det smakade skit & avstod halvvägs! Plusspoäng älskling?
Sist & slutligen blev det dock en ganska tidig hemgång, efter den riktigt lyckad kväll!!

På den underbara takterassen
Jag & pannacottaefterrätten

Med söta Anna Sofes söta rosetthandväska passade även som kravatt på Harri Någons änglar? Harris änglar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar