söndag 3 maj 2009

Gårdagen

Gick förbi som av sig själv!

På förmiddagen segade vi oss med Sötis, varefter jag åkte iväg för att se på ett par stall (vilket tog like forewer, eftersom jag naturligtvis körde fel på diverse småvägar!)..

Efter det slöt vi upp med chicsena & N på en kinarestaurang (den intil TYKS om någon undrar). Maten var ok (och portionerna megastora!), men inte desto märkvärdigare. Sen blev det inledning av åbåtssäsongen på Donna (som jag av mina åbovänner hört att är "the it place" när det kommer till åbåtarna, men som i går var rätt tom..). Det var helt ok varmt, så länge solen var uppe, man hade en filt kring benen & drack minttukakao ;)

Kvällen avslutades lite otippat på en pub, med strawberry margharitas & hockey (fast M & jag var rätt trötta, så vi rymde efter andra halvleken & såg det sista hemma)!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar