onsdag 13 maj 2009

Wrong Noodle Bar

Efter min massage (se inlägget nedan) hämtade jag lunch från Wrong Noodle Bar, som öppnat i Helsingfors för en tid sedan & som jag sedan dess velat prova. Jag tog en stor (det finns två storlekar) portion med lime-koriander nudlar & räkor. Tyvärr var jag dock inte så imponerad! Portionen var passlig storlek & med -10% studeranderabatt var priset skäligt, men smaken var inget speciellt. Det var helt klart ätbart, men jag kände absolut ingen limesmak & även för övrigt var det ganska mjäkigt, för att vara asiatisk mat. En mer såsig (nu var det mest bara nudlar) variant hade även tilltalat mig mer. Dock inte sagt att jag inte kan tänka mig att prova någon gång på nytt & då välja en annan portion > conceptet fungerar iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar