tisdag 12 maj 2009

Massagelyx

Blir det i morgon! Då skall jag till Helsinki Day Spa på något som de kallar "Relaxing-hoitopaketti" & där det ingår 80min örtmassage samt 30min huvudmassage > nästan två timmar av någon som petar på en..låter liiiiite najs!! Synd bara att man inte tränat mera & har sjukare i kroppen, fast å andra sidan kan det hända att det då skulle bli för mycket som vanlig massage, vilket ju i allmänhet inte är spec skönt (eller direkt avslappnande), då man är superstel..

Tacket för denhär lyxen går till min älskling, som gett hela härligheten till mig i julklapp!! Jag vet, det är ju dölänge sen, men jag har hela våren tänkt att "sen när.." jag gjort det, det eller det..har liksom aldrig känt att jag "ännu förtjänat" det. Nåja, nu vill jag anyway gå, när jag har en del extra tid & fortfarande är "i stan" quite freequently. Dessutom (när man tänker efter) så har jag nog förtjänat det också :D

Rapporterar naturligtvis om hur det var sen!

Annars inget nytt på någon front > jobbar på..
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar