onsdag 20 maj 2009

Koop vs Kim

Alltså nu jag är heeeelt till mig!!
Jag läste i tidningen att Idolstjärnan Koop Arponen röstats till "Suomen komein poppari" (Finlands stiligaste poppare) & tänkte genast att vafaaaan?? Inget illa, men jag har liksom aldrig varit en av dedär tjejjerna som fallit för honom! Däremot tycker jag att Kim Herold är så het att man sku kunna dö (sory M, men det är sanningen!), så whatthefuck lixom??
Jag är mycket nyfiken på hur detta är möjligt & har inget emot att komma till insikt, så kommentera gärna ;)

Koop Arponen

Kim Herold

Och våga bara påstå att Kimi int e poppare > sjunger man låtar som "Social Butterfly", så kan man inte klassas som annat!

4 kommentarer:

  1. hah :D kim e poppare i högsta grad, fast ja tror han själv hellre sku kalla sig rockare, men rock e de ju int!
    Men ja tror att finskt kvinnofolk e sådär jobbigt inskränkta o konventionella o tänker på koop som en rehti suomalainen mies joka auttaa mummot kadun yli.
    om kim däremot tror ja de tänker såhär: "mikä vitun homo toi on", eller "toi on nyt varmaan semmonen metro seksuaali", eller "Eihän tota voi edes mieheks kutsua, meikkaa ja laittaa hiuksia: sehän on tyttö".
    We are a lost people...

    SvaraRadera
  2. Håller med anonym om analysen, men tycker att Kim är hetare. Så det så

    SvaraRadera
  3. Visst är Kim hetare, men måste nog medge att det finns någon charm bakom Koop också.. fast int i den bilden du valt ut :D

    SvaraRadera
  4. Måste bara be att få påpeka två saker:
    1. Jag har inte valt bilden > den är tagen rakt från Iltis & har nog säkert som uppgift att påvisa hur snygg han är!
    2. (denhär kommer alla icke-jurister att sucka över, men tänk efter före ni påstår att jag har fel!) charm & stilighet (komeus!) är INTE samma sak! Charmig kan man vara fast man inte ser så mycket ut för världen, medan stilighet rätt & slätt är en fråga om utseende! ;)

    SvaraRadera