fredag 8 maj 2009

Samlar krafter

Puuh..är hemma & pitstoppar en stund, för att snart orka susa iväg igen!
Var alltså & tränade i stället för att fika > det var skönt! Och kändes bra. Nu morrar dock mina knän en del, de tyckte nog det blev en lite väl häftig rivstart på det hela. Sen borde jag väl nog tänja också..! Men hey, det mentala välmåendet ökade riktigt rejält & nu känner jag att jag med gott samvete kan njuta av fredagskvällen & det den för med sig :)
Har ätit tonfiskbiffar, som jag lagade utgående från bästis recept, men modifierade lite..tillsammans med keso & lite grönt blev det ett perfekt "mellanmål" för en superhungrig kropp.
Nu är planen att fixa mig & så småningom cykla iväg till söta Anna, som skall bjuda på "amerikanskinspirerad mat", najs! Ser riktigt mycket fram emot god mat & gott vin i fantastiskt sälskap!! Skall bara kicka igång min tränings- & "mätthetströtta" kropp lite först ;)
Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar