lördag 11 april 2009

Desperate Housewife

Lite så känns det just nu :)
Jag har vaknat i lugn & ro för lite mindre än en timme sen..Den extra sömnen på morgonen var välbehövlig, eftersom jag inte sov spec bra & katterna (här bor alltså två: Tiger & Pearl) jamade & höll på, för att bli utsläppta mitt i natten..tillslut valde jag att stiga upp & öppna dörren för dem & ut for de som två skitiga sträck.
Nina gick till jobbet tidigt i morse, så jag skall underhålla mig själv i dag. Handlingsplanen ser ut ungefär så här:
- morgis i lugn & ro (det håller jag på med), med inslag av bloggläsning
- lenkki
- lite plugg
- fixa lunchbox till Nina & moi & gå till hennes jobb, för att luncha tillsammans (det om något är husligt..heh)
- gå till det lokala shoppingcentret (jag vet, jag borde såå inte..men, bara lite ;)
- möta upp N efter jobbet, fixa middag & gå med hennes jobbkomis(ar) på någon drink!
Låter riktigt bra tycker jag :)
Känns dock som om jag skulle behöva en liten motivationskick, för att komma i gång. Och in fact vet jag precis vad den sku behöva bestå av också! Jag behöver tala (ens en pytteliten stund) med min Älskling i telefon! Är lite på två dygn sen sist & det känns som en evighet..Men, hoppeligen är det inte omöjligt & min dag blir just så bra, som det verkar :)
Ha det bra & ät inte för mycket påskmat bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar