måndag 27 april 2009

Inte frisk..

Jag får fnatt! Av att vara halvsjuk. Undrar om det aldrig skall ta slut?! I går morse kände jag mig riktigt febrig & eländig..under dagen hade jag så mycket att pyssla med, så hann inte riktigt känna efter & på kvällen fick jag igen hålla på & snyta mig hela tiden..Och idag sitter jag på jobbet & torrhostar hela.jävla.tiden. dessutom nyser jag, så man nästan kan se bobborna flyga omring > inte mysigt! Jag har liksom inte tid med detta! Liksom inte med annat heller..hur fan får folk sina liv att gå ihop? Hur rymmer de in:
- jobb
- träning
- hobbyn
- husdjur
- parförhållanden
- umgänge med vänner
- alla "måsten"
- resorna mellan dessa, etc???
Jag får fan inte ekvationen att gå ihop!

1 kommentar:

  1. Den går bara inte ihop... suck...

    Krya på dig babe

    SvaraRadera