tisdag 28 april 2009

Morgonen

Dagens minus (såhär långt):
- Hade under natten fått ett mess med info om att en lägenhet som M skulle gå & titta på idag & som iaf jag hade (kanske olovligt?!) höga förväntningar på, redan uthyrts till hyresvärdens bekant..
- På Motivus fått beskedet att mitt gymkort inte går att "lägga på hyllan" (vilket jag hade velat göra, efter att ha insett hur lite tid jag kommer att ha för inneträning den närmaste tiden) utan läkarintyg.
- Min morgonlatte smakade blaskigt
- Skippade att göra en NE uppgift i går kväll, som borde varit inlämnad före idag
- Märkte att jag har kvar två av lägenhetsnycklarna i knippan & måste därmed föra dem i morgon
- Glömde min mp3-spelare hemma
- Fortfarande krasslig

Dagens plus (såhär långt):
- Vaknade någon minut före väckarklockan, relativt utvilad
- Solen skiner
- Tågresan till jobbet gick snabbt
- Jag skaffade tid till mitt resekort
- Unnade mig en morgonlatte
- Jag har jobb & det är inte dötråkigt
- En skön lnchdate att se fram emot

Så ganska 50/60sku jag säga..helt bra fiilis m.a.o. :) Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar