tisdag 21 april 2009

På bättringsvägen?

Jag känner nog mig inte riktigt lika eländig idag, som jag gjorde i går!! Jei :)

Dock var jag inte alls på topp i morse, men en dos varma paracetamoler (Panadol Hot) & honungsvatten kickade igång dagen. Tog dessutom en (icke receptbelagd) allergimedicin, för det slog mig att det faktiskt kan vara allergisymptom också,speciellt med tanke på att jag inte har andra flunssasumptom..fast febern vägrar jag mäta > det mann inte vet om mår man inte dåligt av ;)
Aijoo, köpte dessutom i går en bytta otroligt fet (hälsosamt i rätt form!) & god turkisk yoghurt, som jag i morse avnjöt med keso (det heter så, om man köper den svenska varianten i Finland ;) & tinade jordgubbar > supernam!! I går hade vi färska jordgubbar i fruktkorgen på jobbet. *I like*
Är för övrigt riktigt taggad idag, skall nämligen på lunchen gå till Claes Olsson & införskaffa det vi ännu behöver till fredagens challenge samt hämta ut ett infopaket på butiken 4runners. Samtidigt skall vi nog passa på att införskaffa en del "sportmat", alltså såndänt som man proppar i sig medan man sportar & inte kan äta riktiga saker ;) Jag är mycket oinsatt, men vet ju ungefär vad jag tror vi behöver & eftersom det är frågan om en engångsgrej (i motsatts till en produkt någon äter en längre tid, för att tex bygga muskler..) så är det nog inte såååå stor skillnad. Dessutom skall vi med tjejjerna lite fundera på fredagens logistik, före Challengen..!
Men, medan de två andra tjejjerna (tillsammans med ett gäng arbetskompisar) åker iväg till Sats i Sockebacka, för att gå på "springskola" skall jag ta det riktigt lugnt idag! Fast, målet är att iaf få fast stänkskärmarna på cykeln & lite mer luft i framdäcket. Och sen kanske, kanske, kanske ta en liten runda..som sen ännu mera kanske (i det fall att jag är passligt klädd & kroppen mår bra) kan bli längre. Men, här går jag hundra procet på känsla :)

Hoppas ni har en fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar