fredag 17 april 2009

Tent & ledigt..eller hur det nu var?!

Nuu skall jag springa i väg & skriva tent..om 20 min, eller var det 20+15? Efter fyra år på ÅA har jag ännu heller ingen aning :S
Har dessutom fått ett annat "måste" överstökat redan tidigare idag..bra.
Så trodde liksom jag skulle ha ledigt efter dethär..hinna chilla, jogga, handla, fika & fixa mig inför kvällen..!
Men, jag hade glömt en liten lurig NE deadline, som ännu måste klaras av innan midnatt..scheisse oxo!

Hoppas ni gör något roligare!
Just det NI..för nu vet jag att det finns iaf några läsare (I'm counting you in! muahahhaa..), men de flesta tydligen bara är lite för blyga för att kommentera ;)

2 kommentarer:

  1. joNÄ, jag sitter och kämpar med mitt ex-arbete. men det går bra. jag är inte dum, bara lite ofokuserad, typ sådär jämt och ständigt!
    Lycka till i tenten, vägde du dig förresten i onsdags? Jag har tappat ännu ett kg, verkar som att träning (no shitt) satte lite fart på stagnationen här...
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Nå määään grattis asså! Då vann du :) Min våg står prick, prick stilla.

    Och ja, konstateras kan ju att den lättare träningen förra veckan & det faktum att jag inte tränat på hela denhär veckan (nej förfan, inte i dag heller) nog gjort sitt. Bläh!

    SvaraRadera