onsdag 1 april 2009

Utnyttjande av envishet

Helt ärligt: Dehär dagen har inte börjat bra! Både vågen & måttbandet visar saker, som får mig att villa trasha dem i tusenbitar & som gör att jag (igen!) är lite mindre vän med mig själv. Sen får jag iväg mig på jumppa & då är naturligtvis ordinariedragaren sjuk, så passet är avsevärt lättare än vanligt..Fiilisen är inte på topp precis.
Någonting börjar ändå växa inom mig..inte agressivt, inte negativt, snarare fans jävla envist! Jag läser dessutom ett inspirerade inägg om någon Rune Larsson, skrivet av Sara på bloggen Träningsglädje. Och jag bestämmer mig att nu (fan!) tänker jag utnyttja all den envishet jag har (dom som känner mig vet att det är ganska mycket!), för att komma dit jag vill! Jag tänker helt enkelt (haha, sku de vara enkelt sku dethär inte behöva skrivas!) inte mera tycka att jag inte kan göra något, eller i hemlighet tycka synd om mig själv (för det är ju just det man gör, trots att man nödvändigtvis inte ärmedveten om det själv), utan kämppa på & nå resultat. Punkt. Inga alternativ. Jee :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar