onsdag 1 april 2009

En (min!) statsdel fattigare

Höll på att skratta ihjäl mig, då jag läste denna artikel, som syrran länkkade till!!

Jag vet att det inte egentligen är roligt, speciellt om det innebär en fara för liv/hälsa, enorma utgifter & att en underbar stadsdel "går under", men visst är det lite lustigt att man kan vara så lite & så söt & få så otroligt mycket fuffens till stånd! Plus, att det inte är som om staden inte kännt till sitt kaninproblem & ändå låtit det gå såhär långt..

Nu kan man bara tacka för att man inte äger en lägenhet (eller en fastighet > men aijoo, den skulle ju anyway vara bara luft! haha..) i Rööperi & ändå snart skall flytta bort..heh!
Och ja, hoppas på att problemet är löst, tills man har lust att flytta tillbaka & råd att köpa sig ett hem :)

..lite sugen är jag dock fortfarande på att traska upp i Koffparken & beskåda eländet :P

1 kommentar:

  1. Och: Ja! Husis har som "tradition" att publicera ett aprillskämt ;)

    SvaraRadera