måndag 6 april 2009

Måndag

Trots att jag inte var speciellt pigg i morse (efter att ha drömt mardrömmar) var det skönt att vakna brevid älskling & trevligt att klockan för ovanlighetens skull ringde lite senare än 6..!
Var på en arbetsintervju i morse. Det gick helt bra, svårt att säga förståss. Och så borde jag få svar redan denhär veckan, så sen vet man i alla fall..*håller tummarna*
Sen var jag första gången på mycket länge en stund på ÅA:s bibba..ganska harmoniskt, men svårt att riktigt ta läsandet på alvar! Får nog börja jobba på den mentala delen sen inför höstens "skolstart" ;) 
..som en fotnot kan nämnas att jag även (igen!) har två NE-deadlines att checka av idag! Men, jag tänkte ju till mitt försvar faktiskt att jag skulle gjort dem i går..heh.
Har ätit lunch med M & sagt hejdå..det känns inte bra! Är nästan två veckor tills vi ses igen :(
Nu har jag just packat ihop mitt stuff & skall strax traska mot tåget..
Ännu återstår en sväng till stallet, skolstuff, kanske ett samtal till Nina & hoppeligen en liten lenk, men vi får väl se..
Hörs snart :) Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar