tisdag 31 mars 2009

Bättre fiilis :)

Nu känns allt inte lika skit mer, jei!!

Orsakerna kan summeras ungefär såhär:
- Trots allt var jag på spinning i morse! Fast det var tungt & förjävlig & jag inte kände mig helt frisk (slemlossning & hostande & en puls som inte ville lägga sig..inte mys), men jag var fan där!
- Jag har haft en ok dag på jobbet: tillräckligt att göra för att tiden skall gå & bl.a. fått undan en grej, som irritrat mig sedan i fredags..
- Gått på mysig & god lunch med några jobbkompisar, payday till ära :)
- Befinner mig i ett soldränkt Helsingfors & slutar jobba om 20 min!
- Har vårjackan på för första gången i år..
- Har fått jobb för hösten!!! Detaljerna är ännu lite oklara, men i början av oktober börjar jag jobba deltid på en (annan) advokatbyrå, i Helsingfors. Blir m.a.o. att pendla igen, men ser helt klart fram emot det & var skönt att äntligen få det bekräftat :)
- Skall åka & kolla springskor idag & ev shoppa lite annat smått..träningsstuff alltså!!
- Rider Florin i kväll :)
- Och ringer sen till älskling <3
- För att slutligen (hoppeligen) somna i någorlunda tid & sova lite bättre än förra natten..

Hoppas ni har det fint & kan njuta av solen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar