onsdag 4 mars 2009

En bra dag

I alla fall challenge-mässigt..!
Annars har jag igen haft det döstressigt på jobbet & annars också varit ganska trött..just nu tycker jag det är skittråkigt att min sötis inte kan vara här med mig & att vi inte ens hinner tala, pga att han skall träffa några vänner :S Nåjaa, sånt är det ibland, nu matrapport:
Morgonmål I (före morgonträningen)
- ½dl grynost
Morgonmål II (efter träningen)
- rågbröd, 1 ägg, skinka, gurka
- 1 tomat
- cashew nötter
Lunch
- tomat-baconsås, 1dl pasta
- sallad, tomat, sås
Mellis
- 1 liten banan
- 1 avocado
- cashew nötter
Middag
- omelett, paprika, lök
- lite brie
- 2 bitar 75% choko

Och så har jag varit på muokkaus & spelat sähly med kollegorna.

Aijoo, de utlovade bilderna får nog vänta till veckoslutet, sory!
Over & out, sov sött <3

1 kommentar: