onsdag 4 mars 2009

Om investeringar & prioriteringar

I går gjorde jag några investeringar..
Den ena var en resa till LONDON ;) Äntligen fick jag det bokat & kommer att vara hos Bästis i den charmiga staden hela 5 nätter över påsk, jiiihuu!!
Den andra var ett par sportleggings & en vindtät springrock, på paketerbjudande denhär veckan. Funderade om jag nu egentligen behöver dessa (jag har ju ren en hel del sportkläder..), men eftersom jag funderat på en såndän rock en tid, utesäsongen (hoppeligen!) snart börjar & priset i jämförelse med kvalitén varhelt ok, så tyckte jag det kunde ses som en investering i att höja motivationsnivån :)
Tyvärr betyder den senare införskaffningen att vågköpet läggs på is, iaf tills nästa lön. Dom pengarna gick liksom där :S Fast, å andra sidan frågade jag idag på Motivus om man kan mäta fettprocent där & ja,det går..men, kostar 12€! Inte en så stor engångsutgift, men eftersom jag vill följa upp, har jag ju snart sparat in vågens pris..Så skall väl skaffa den snart iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar