fredag 6 mars 2009

Dagens

Börjar undra om bästis skippat hela vår challenge..men, å andra sidan vet jag att hon har lite annat än bloggen på G just nu, så jag kör på :)

Inmundigat idag:
Morgonmål
- blandbröd (fanns inget ordentligt råg), mycket ost & pålägg, sallad, paprika, tomat, brie
- appelsinjuice (vet att det har högt GI)
- inte: bulle, kex, godis..
Lunch
-
pepparbiffsgryta (typ..)
- sallad
- inte potatis, eller ens chokomousse till efterrätt!
Mellis1
-
5st cashewnötter (sen tog de slut...)
-
2 mandariner
Mellis2 (efter lenkkin)
- 1 banan
- brie
Middag
- omelett, ost
Kvällsare
- grönt te
- mörk choko
- kanske nötter..

Igen en helt bra dag alltså :) Fortfarande inte perfekt, men helt klart bra!

1 kommentar:

  1. Keep on going babe! Jag är tillbaka... Fastän jag inte har uppdaterat har jag hållit mig till challengen rätt så bra, dvs, bra mat men ingen tid för en ordentlig länk. Men imorn...

    SvaraRadera