söndag 15 mars 2009

Söndagspromenad & naturupplevelser

Idag var igen en chillig dag..På förmiddagen tog vi en längre promenad med pojkarna & på hemvägen såg vi en älgko med kalv på riktigt nära håll :) Mats börjar tycka att Kslätt är så lande som man kan hitta & väntar bara på att få se varg & björn..heh! Anyway var det en rolig upplevelse & till och med Dumle (som inte mera orkar ta stress över just nånting) blev helt till sig ;)

Chili gräver en grop..till Kina?!

ÄlgarnaMärk babyn på marken..
Mina stiliga killar <3
F.ö. har jag inte fått gjort de skolgrejs jag skulle, men däremot söndagsspinnat! Dock var det inget söndagschilligt över det, då mina vader och muskelfästena bakom knäna var riktigt spända redan innan cyklandet..Nu måste jag verkligen tänja!
Ha en mysig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar