tisdag 17 mars 2009

Planer, planer..!

Jag håller på att anta en utmaning som kommer att göra det omöjligt att inte ha motivation, omöjligt att inte ta sig i rumppan & omöjligt att inte idas..Det kommer helt enkelt inte att finnas rum för sådant (speciellt då jag har en hel del andra planer också..)! Vi talar om något, som helt enkelt kräver så mycket, att jag bara måste ta hand om mig & göra "rätt", för att det alls skall vara möjligt!
Jag vill just nu inte berätta mera, eftersom inget är rktigt säkert ännu..men inom en vecka vet jag! Och då är det en månad kvar..en månad, då jag kommer att få kämpa som en liten gris (visst kämpar väl dom?!) & verkligen känna efter vad jag behöver, samtidigt som jag kommer att måsta vara stenhård mot mig själv; tvinga mig att äta rätt (och tillräckligt..), tvinga mig att sova & framför allt tvinga mig att TRÄNA MYCKET..och sist,men absolut inte minst: stretcha regelbundet & dricka tillräckligt!!!
Å andra sidan kan man se det som att jag kommer att lägga än mer vikt & tanke vid dessa :) Det kommer att ge resultat; Ja, det måste det helt enkelt > annars blir det oöverkomligt tufft!
Men: Fan, jag är PEPPAD!!! :D

1 kommentar:

  1. Men berätta NUUUU!
    Jag har gått med i ett gym idag. Nu jävlar...

    SvaraRadera