måndag 2 mars 2009

En lång & fartfylld dag

Idag har det varit en hel del på G & prioriteringarna kanske en aning förskjutna, av vilke orsak jag nu måste kämpa halva natten med något jag fattar nada av, nämligen nationalekonomi..*tråk*

Anyway, började dagen med 50min muokkaus (muskeljumppa) & 50min kiinteytys easy (mera aerobiskt), vilket då känndes helt ok, men numera resulterat i att jag är i desperat behov av tänjningar (som knappast kommer att bli av)..
Sen ville mamma bjuda på lunch, så vad kan väl en god dotter annat, än skippa sina skolgrejs & marshera iväg ;) Riktigt gott & ganska hälsosamt var det!
Sen var jag på arb.intervju. Inget speciellt där, får se om dom vill ha mig & om jag sen vill ha det dom har att erbjuda..Därifrån promenerade jag btw hem, kanske 2km :)
Efter det åkte jag ut till Kyrkslätt, för att plocka upp den efterlämnade kameran (hoppas jag fortfarande har den nånstans..) samt ta en promenad med pojkarna!
Rusade vidare till stallet, red Florin en timme & hoppade 10min före stängningsdags ännu in på Stadium, för att prova ett sätt träningskläder de har på specialpris..Skall bestämma om jag tar dem i morgon..
Så nu tycks man få tiden att gå, utan att göra det man sas borde oxo ;)

Nåjaa, när man radar upp allt man ätit känns det som mycket, men här kommer det iaf:
Morgonmål
- grynost, tomat, skinka
- örtte
Mellis (efter träningen)
- 1 banan
- 1 minibit pizza (från i går)
Lunch på Café Carusell (kan rekommenderas & bara à 10€!)
- getostsallad (bl.a. ananas, sallad, pinjenötter, vindruvor, rödlök, rödbeta, paprika)
Mellis (nackdelen med att besöka ett hem, där det de facto finns mat & godsaker..!)
- 1 skiva blandbröd (massa frön & stuff)
- 3 små maränger
- 2 nävar popcorn *skäms som fan*
Mellis/Middag
- 1 banan
- 3 minibitar pizza
- grönt te

Förutom att jag är en svag jävel när det kommer till godsaker, så...Men, vafan det är juuh hela problemet i ett nötskal!! *jobbar på det*

Nu godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar