söndag 1 mars 2009

Resumé I

Så var första dagen av the Challenge avklarad & jag måste medge att det inte varit någon speciellt bra start. Jag har vägt in mig, inget mer om det. Ingen träning rymdes i denna dag & kosten har varit delvis t.om. mycket dålig:

Morgonmål:
- sallad (gurka, paprika, gurka, lätt fetaost, påläggsskinka, lite olivolja)
- ½ glas äppeljuice
- 1 banan, 1 äppel, naturell yoghurt, havtornskross
- mörkt te, med lite mjölk
Lunch:
- sallad ( gurka, paprika, sallad, morot, malet kött, lite smaksatt Creme Bonjour)
Födiskaffe:
- 1 glas skumppa
- 1 minibit chokokaka
- 1 minibit kinuskikaka
- 2 små maränger
- 1 kopp te med honung
Middag:
- 1 bit hemlagad pizza (på graham- & rågmjöl, med skinka, lök & soltorkad tomat)

Anyway, fiilisen är bra & jag känner att jag allt mer börjar fokusera samt komma igång mentalt! Näillä mennään, det blir nog bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar