onsdag 11 mars 2009

Mera skostuff!..och lite annat.

Nu är jag två skopar fattigare! De två paren jag presenterade tidigare försvann som planerat med C :) ..Och dehär skönheterna är det, som jag preliminärt skulle villa fylla ut min garderob med:


Och dedär "lite annat" är att jag har bakat grahamsemlor!! Alltså jag, som i allmänhet inte bemödar mig att laga ordentlig mat nästan någonsin, fixade nybakade fikabröd. Wow :) Dessutom jäste dom till och med (det händer typ aldrig!) & var riktigt goda! Najs!
Så, jag har ätit kolhydrater..men det var det fan värt!

7 kommentarer:

  1. Vitsi vilka Barbie-skor!! Dom sku absolut isf kräva egna teemabileet.... ;)

    /M

    SvaraRadera
  2. Kolla klänningen nedan, så vet du vad jag sku behöva dem till!

    ..och teemabileet sku ju nog innebära att skorna sen är entiset ;)

    SvaraRadera
  3. Men du vet väl att dom bästa skorna är dom man haft roligast i? ;)

    Ainiin, gissa vem som ikväll sa att dom nog tänkte komma hit på fredagkväll after all?? Sorry, no can do!

    /M

    SvaraRadera
  4. Nej, tvärtom, DOM kommer inte! :D

    SvaraRadera
  5. Alltså ja fattar inte!! *Blondi mikä blondi*

    ..eller mena du att dom ville komma, men du sen baaa va att sory, talk to the hand, jag ska äta sushi Stadissa?? ;)

    SvaraRadera
  6. Hahaa, dom ville alltså komma hit, men jag tyckte att det är voivoi, för jag har redan andra pläääns. As in säg lite tidigare nästa gång. Så jag kommer alltså o dinerar, jees. Är det crystal nu? :D

    SvaraRadera