torsdag 5 mars 2009

Superb morgon!

Elllou sunshine! Här tycks det småsnöa igen , men nu just kan inte ens det förstöra mitt humör :)
Vaknade trött, men relativt pigg i kroppen. Min skuldra som i går hade en riktigt sjuk muskelknut var nu ok..Var dessutom inte hungrig (som i går på morogonen), så tvingade mig inte att äta något före träningen.
Var på pump & hurraa vad det kändes bra! Orkade ta i riktigt ordentligt (i haban satt jag till&med till vikt, fast jag inte tycker om att träna dom..), svettades & fick en välförtjänt endorfinkick efteråt :D Kände mig stark & snygg under passet, vilken belöning i sig!
Nu äter jag hälsosamt & ordentligt (mycket proteiner & en del hälsosamt fett) morgonmål på jobbet, najs!
Lite extra sömn i helgen & dethär kommer att bli ett vinnande koncept! Just nu kan inget stoppa mig :)
Ha en fin dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar