onsdag 11 mars 2009

Jee, jee, jee..

Nu är den första vägningen avklarad & ja!, dagsformen visar på minusvikt :) Vet av erfarenhet att sådant kan växla, men hey det är the vägningsdag som räknas :P Återkommer senare med officiella resultat, då även fröken London babe masat sig på vågen!

Och, jag har minskat 2cm vid napan :D Vet att man borde mäta sig å femhundraelva olika ställen, men det orkar jag inte hålla på med, så nöjer mig med napan! Midjan, eller magens tjockaste ställe skulle kanske vara mera "rätt", men whatever..min napa vet jag iaf var den är ;) ..månne ja sku kunna få in ordet napa ännu en gång :)

Dagens morgonjumppa avklarad & trots att matdagboken bortfallit fortsätter det hälsosamma levernet :)

Ha en lysande dag!!

4 kommentarer:

  1. AnaBanana! I hear you, ja läser o e hengessä mukana fast ja int kommer me klyftiga & kloka kommentarer. Dessutom har ja inspirerats att se över mina egna matvanor. Kämpkram!MMM

    SvaraRadera
  2. Thanx!!
    Så du äter inte längre endast smoothy, utan E:n?? ;)

    SvaraRadera
  3. Jaa..talar kanske mer om mina godismunchies, köpte igår 200 g lösgodis på hemvägen. O de fanns INT kvar när ja va hemma. Märkväl att ja gick från finnkinon, så de va ganska duktit avverkat!

    SvaraRadera
  4. Jepp, de va de! Men min point var att det nog inte i längden är så hälsosamt att leva på bara smooty heller..

    SvaraRadera