onsdag 18 mars 2009

Jag har blivit lurad!

Naturligtvis!
Det känns som om detta var det enda logiska, då jag annars också har en fiilis av att hela min existens även för övrigt ligger i rejäl lågkonja just nu..!
Den omtalade fuckin' vågen, som jag igår åkte halva Nyland runt för att hämta, visade sig: "tadaa", INTE mäta fett% after all!! Fuckin' great! Hur bra tur kan man ha liksom?
Jag trodde först att jag bara inte fatta hur den används (och det är naturligtvis inte helt uteslutet ännu heller..), men efter att ha lusläst (den bristfälliga) manualen & surfat på tillverkarens hemsidor är jag nog ganska säker!
..Kommer antagligen att hålla vågen anyway, om inte annat så för att jag inte orkar föra den tillbaka, eller gå till posten..
Men, har satt ett (sakligt!) mail till säljaren & bett honom informera mig om hur man egentligen använder dendär utlovade funktionen samt meddelat honom att det var enda orsaken till att jag köpte vågen in the first place!! Så nu väntar jag nyfiket på svar ;)

"Prisavdrag som felpåföljd i köplagen" Muahhahhaaaa! (Inte för att det tröstar så mycket, då priset inte heller till att börja med var ett problem..)

Kanina vänta dig sen att jag inte kommer att göra mycket annat än mäta fett% hela påsken ;)

Nåjoo, elämä on (speciellt mitt just nu)!! Ha en fabulös dag :)

1 kommentar:

  1. That's cool, väg på du bara.
    Men whats up with Kanina? Jag har inte haft kaniner på flera år! =)

    SvaraRadera