tisdag 3 mars 2009

Ingen bra start

Denhär dagen började inte precis lysande:
- Jag var inte på min morgonspinning (hade inte ens satt väckning, för gårdagen drog ut så löjligt sent..) & det känns alltid dåligt.
- Hade otroliga svårigheter att sluta trycka på snooze..ytterligare sömn kändes helt enkelt för lockande & jag kunde inte hitta på en endaste orsak som motivation till att stiga upp & gå på jobb..
- Blev naturligtvis försenad i starten!
- Hade inte kollat ut ordentligt, så inte förän i trapphuset på väg ner inser jag att det är total snöstorm ute, igen! Kul att vara iklädd sneakers, men ingen mössa..
- Efter 5m ute faller jag pladask på den jävligt hala trottoaren!
- Svär hela vägen till jobbet & förbannar dethär jävla stället..önskar mig spikar att sätta under springskorna & inser att jag ändå inte skulle springa vid sånhänt väder, fan!


Hoppas ni hade en bättre början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar