måndag 16 mars 2009

Ingen riktig drive..

Just nu känns det som om allt smakar lite trä!..har haft skitsjuka vader i några dagar, otrolig muskelvärk helt enkelt. Och kännt av spänningar i min nedre rygg..Så träningen smakar inte som den borde! Just nu känner jag dessutom en hel del press på att träna i början av veckan, eftersom veckoslutet kommer att spenderas på semester..! Egentligen känner jag dock att en ledig dag (igen) skulle sitta skönt..och att man borde lyssna på kroppen & blabla..*stress, stress*
Träningen är hursomhelst inte det största problemet, utan det att denhär veckan varit rätt kass matmässigt! Jag har slappat rejält & nästan varje dag "gett efter" för mig själv, gällande helt onödiga saker..suck! Ser verkligen inte fram emot onsdagens formkoll, för nu har jag med stor säkerhet gått bakåt. I morgon skall jag hursomhelst fara & hämta en ny våg, som även mäter fett%..Jag hoppas att detta med konkreta siffror på det som är viktigt skall sporra mig vidare, för just nu behövs en extra kick helt klart!!

2 kommentarer:

  1. Tsemppiä Ana tavoitteidesi eteen ponnisteluun! Mulla on vähän saman tyyppinen projekti meneillään, eikä oo helppoo ei. Pitää vaan yrittää muistaa, mikä on pitkän tähtäimen tavoite ja nähdä pienet lipsumiset matkalle kuuluvina alamäkinä jotka pitää mahdollisimman pian taas saada kääntymään nousuun...

    SvaraRadera
  2. Kiitos!:)
    Joo, välillä tuntuu että noi alamäet on ihan liian tuttuja (hehhe..!), mutta kaipa se lähinnä on just toi pitkä tähtäin joka on pidettävä mielessä & sit vaan yritettävä löytää se tsemppi aina vaan jatkaa, jostain :)

    SvaraRadera