onsdag 25 mars 2009

Veckovägning

Efter ett långt veckoslut i smörrebrödets och ölens förlovade land, med mycket utebliven träning visar vågen denna vecka +0,30%. Det känns inte bra, men å andra sidan är det inte som om jag inte vet vad det beror på..Och runt magen har jag fortfarande minskat i cm :)

Nu gäller det bara att shape up ordentligt & efter nästa veckovägning blir det igen dags för matdagbok, så jag får en chans att skärpa mig inför den stora publiken ;)

I går var jag på pump & lade till vikter på nästan alla muskelgrupper :D Gick superbra & orkade nästan alla serier till slut, så blev en riktigt effektiv träning & jag bara skakade när det var över! Roligt att märka att det nog går, bara man bestämmer sig & sen kör hårt :) Idag hoppade jag därför över morgonträningen (som även den skulle varit rätt anaerobisk styrka), för att i stället stretcha..I morgon kör jag igen med morgonpump!!

Senare idag berättar jag om den nya moroten/piskan aka utmaningen! Stay tuned ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar