torsdag 12 mars 2009

Challengeresultat

Alltså dethär med %-räkning är igen inte en av mina starkaste sidor...så skiter just nu i det. Pointten är att Nina vunnit den första delen av Challengen & jag måste betala 5€ till straffkassan!!

Det känns ok. Jag var nästan säker på att det skulle gå ungefär såhär..Men, visst motiverar det att fortsätta hårdare under denhär veckan :)

Om allt går väl borde jag även få en bättre våg snart, med fettprocentmätare, så då blir resultaten intressantare, iaf enligt mig..Vikten är för mig helt samma, jag vill bara må bra & vara fit! I den ordningen :)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Roliga bilder från sitzen här längre ner. Spec. vackra var vi ju med mjölkpaketet ;) Jag tog mig friheten att lägga till dig i min blogglista.
    Ha de bra!
    mickan
    www.bloggen.fi/mickanidanmark

    SvaraRadera
  2. Jepps, sku vara intressant att veta vad som var såå roligt :P

    Vi åker btw till Köpis nästa fredag på minisemester :) Har du någo tips på vad vi absolut måste göra/se??

    SvaraRadera
  3. Tja, jag har nog bara själv också turistat i Köpis, aldrig bott där nån längre tid.. sku du däremot ha åkt till Århus så skulle jag kunna dränka dig i insidertips ;)
    Men generellt så e ju Nyhavn fantastiskt charmigt, men väldigt dyrt att äta där. Samma sak gäller Ströget - alla de mysigaste caférna och restaurangerna ligger på paralell- eller tvärgator och inte alls mitt i turistfällan ;)
    Trevlig resa!
    /mickan

    SvaraRadera