tisdag 24 mars 2009

Hemma igen

Kom hem i natt & thanx 2 en underbar syster gick det smidigt att komma från Hfors-Vanda..!

F.ö. är fiilisen rent ut sagt riktigt kass!
- Älskling har just gått ut genom dörren & nu ses vi igen inte på närmare 2 veckor :(
- Jag har massor att göra & absolut ingen lust att ta tag i det..
- Fick ett nej från ett sommarjobb (eller egentligen en praktikplats..) & det pissigaste är att typen jag talade med konstaterade att jag nog skulle ha varit bäst för jobbet, men att de har direktiv, som gör att jag som redan praktiserat på domstol inte kan få jobbet..jävla byråkrati!
- Har inte hört något från de andra jobben jag hoppa(t)s på..
- Kylskåpet är tomt & jag borde alltså handla..detta i sin tur begränsas dock av att jag är totalt pa..
- Jag har dessutom ätit riktigt dåligt i nästan en hel vecka (förutom det faktum att jag inte tränat) & det kommer helt klart att synnas i morgondagens Challengevägning..

Vet att dethär är mer än lovligt negativt & jag skall nog ta mig i kragen i något skede av denhär dagen..bara inte helt ännu..

En rapport om minisemestern i Köpenhamn kommer asap...bara jag hunnit föra över bilderna & shape up mitt humör lite :)

4 kommentarer:

  1. Joo reissusta paluu on tosi vaikeeta... mullakin on ollut taas IHAN HIRVEÄ alkuviikko viikonlopun Vuokatin reissun jälkeen. Mut eiköhän tää taas tästä... pikkuhiljaa.... tsemppiä sulle reissusta toipumiseen :)

    SvaraRadera
  2. Hördu, minns du vad som händer om 2 veckor! Om inte före det så ska jag nog saaatan pigga upp dig! Jag har storartade planer!

    SvaraRadera
  3. Minns nog :) Kom bara ihåg att jag är pank..

    SvaraRadera
  4. Oh yeah, då är vi två.. Vi får lifta till Wales helt enkelt.
    Thumbs up!

    SvaraRadera